117,1015

Poslovna ekonomija

POSLOVNA EKONOMIJA

Studijski program Poslovna ekonomija namenjen je studentima koji imaju želju i potrebu da se na kvalitetan način obrazuju i steknu znanja i veštine koje će im omogućiti da ostvare aktivnu ulogu u savremenom poslovnom svetu.

Studijski program obezbeđuje potrebna znanja i veštine iz oblasti finansija i računovodstva i marketing i menadžmenta.

Imajući u vidu centralnu ulogu finansijskog i računovodstvenog menadžmenta u poslovanju, rastu i razvoju kompanija i privrede, može se očekivati sve veća potreba za stručnjacima u ovoj oblasti u narednim godinama, sposobnim da doprinesu u svakodnevnim poslovnim aktivnostima, ali i u strateškom poslovnom odlučivanju.

Aktuelni studijski program je osmišljen prema zahtevima savremenog tržišta i kompanija; današnji stručnjaci iz oblasti marketinga i menadžmenta osim znanja iz ovih oblasti, moraju biti komunikativni, kreativni i inovativni u svakodnevnom poslu kao i u strateškom poslovnom odlučivanju.

Ključni aspekt nastave na ovom studijskom programu čini upotreba metodologije studija slučaja, koja studentima omogućava da, kroz analizu praktičnih primera uspešnih preduzeća iz naše zemlje i sveta, razvijaju sistematičnost i analitičnost u rešavanju problema. Na časovima vežbi iz primenjenih ekonomskih predmeta koriste se napredni softveri u oblasti finansija i računovodstva kao što su: SAP, Pantheon, Asseco, Bloomberg i platforma FOREX-a. Kontinuirani rad studenata na sticanju stručnih poslovnih veština i ličnih poslovnih veština, čini da steknu pun spektar sposobnosti neophodnih za razvoj uspešne karijere. Još jedna prednost modernih studijskih programa je mogućnost učenja dva strana jezika od kojih je engleski obavezan, a drugi strani jezik je izborni: nemački ili španski.

Nakon uspešnog završetka studija, studenti programa Poslovna ekonomija stiču akademsko zvanje diplomirani ekonomista.

Mogućnosti za zaposlenje su brojne i obuhvataju sledeće pozicije: bankarski službenik, broker, diler, nastavnik u srednjoj školi, procenitelj vrednosti imovine, procenitelj rizika, preduzetnik, računovođa, revizor - interni i eksterni, savetnik sektora za rad sa klijentima - fizičkim i pravnim licima, službenik u sektoru finansija, službenik u sektoru logistike, službenik u javnoj upravi, finansijski analitičar i finansijski konsultant; poslovi u oblasti: advertajzinga (menadžere zadužen za klijente, kreativni direktor, strateški planer, BTL direktor), marketing konsaltinga (marketing konsultant, menadžer projekta), digitalnog marketinga (menadžer/direktor odeljenja digitalnog marketinga kompanije ili marketing agencije), marketing istraživanja (menadžer istraživačkog projekta, poslovni analitičar), odnosa sa javnošću (menadžer odnosa sa javnošću). Takođe, mogu da obavljaju poslove u oblasti organizacije događaja, razvoja proizvoda, razvoja brenda, kao i u oblastima nabavke i prodaje (menadžer nabavke, menadžer prodaje, menadžer logistike), uvoza i izvoza (menadžer uvoza i otpreme, menadžer prodaje i izvoza).

U cenu školarine su uključeni udžbenici za tekući semestar.

Na sajtu upisa osnovih studija možete dobiti više informacija o studijskom programu i predmetima. Putem ovog sajta takođe možete obaviti i pretprijavu za upis na studijski program.

Za direktnu prijavu i upis na Univerzitet Singidunum kliknite ovde.

Knjiga predmeta

Knjiga nastavnika

Univerzitet Singidunum © 2024